/ ژانویه 8, 2020 / بدون دیدگاه / در دسته‌بندی نشده

شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه

۲۰ الی ۲۲ آبانماه ۱۳۹۸ مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

شرکت بين المللی تهران فراژه عضو شورای عالی انفورماتیک کشور با رتبه ۱ و  يکی از شرکت های مطرح در زمينه ارائه راهکارهای جامع در حوزه شخصی سازی کارت، سرور، سامانه های ذخيره سازی و شبکه و همچنین تولید کننده تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه اتوماسیون آرشیوهای چند رسانه ای و شبکه های تلویزیونی در ايران می باشد.

شرکت در مورخ ۱۳۷۵/۰۴/۳۰ در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی، به صورت شرکت با مسئولیت محدود تحت شماره ۱۲۳۱۱۲ ثبت گردید و در مورخ ۱۳۸۵/۰۴/۲۵ بنا به صلاحدید هیئت مدیره به سهامی خاص تبدیل گردید.

در سال ۱۳۸۱، دفتر مرکزی شرکت به ساختمان فعلی با مساحت بیش از ۱۲۰۰ متر مربع منتقل شد که زمینه ساز توسعه ابعاد فعالیت های تولیدی و همچنین جذب نمایندگی های رسمی و انحصاری متعدد از کمپانی های معتبر بین­ المللی شده است.

شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه 

سامانه جامع اتوماسیون شبکه های تلویزیونی ( آریستا )

یکی از  محصولات شرکت بین المللی تهران فراژه است که حاصل چندین سال زحمات متخصصان پر تلاش ایران زمین می باشد. قادر خواهد بود به صورت یکپارچه کلیه عملیات مربوطه در یک شبکه تلویزیونی را برنامه ریزی و اجرا نموده و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ،  نیروی انسانی و وقت ، آمار دقیقی نیز از عملیات انجام شده در اختیار قرار دهد .این سامانه علاوه برضبط و پخش منابع دیجیتال و نگهداری اطلاعات آرشیوی می تواند سرویس های جانبی دیگری مانند اتوماسیون اداری مرتبط با رسانه های دیجیتال ، ارائه  اطلاعات ویدئویی ، صوتی ، نوشتاری ، تبدیل منابع ، تهیه و تنظیم کنداکتور ، اتصال به سیستم Backup و Restore مبتنی بر Tape ، سرویس پاسخگویی به درخواست ها ، پشتیبانی از HSM (حافظه های سلسله مراتبی ) و ارائه گزارش های جامع در خصوص کلیه مراحل فوق را ارائه نماید.

 سرور EzPlay

سرور EzPlay یک راه حل هوشمند برای پخش و ضبط ویدیو در حین پخش زنده ی اخبار، مصاحبه، مناظره و یا پوشش رویدادهای مختلف می باشد. این دستگاه امکان پخش و ضبط فرمت های مختلف را در یک محیط کاربری آسان و بدون نیاز به هیچ آموزشی فراهم می نماید.

نرم افزار ezpaly

ویدیو سرور تحت وب (Ingest,Playout,CG)

نسل جدید محصولات ویدیو سرور که به صورت سرویس مبتنی طراحی و تولید گردیده است با قابلیت میزبانی از چندین سرویس ضبط و پخش بر روی یک سرور امکان ضبط و پخش لیست و فایل های ویدیویی SD/HD/4K و فرمت های مختلف ویدیویی را بر روی خروجی SDI، IP و Stream فراهم می کند.

امکان کنترل مستقل هر یک از سرویس ها از راه دور (Remote) با استفاده از یک کنترلر تحت وب با محیط کاربری هوشمند و آسان با قابلیت نمایش Onair، Preview  و  Live به صورت کاملا یکپارچه با کمترین تاخیر(یک فریم) مهیا گردیده است.

به علاوه از دیگر قابلیت های این سرورها امکان حک پروژه های CG بر روی سیگنال خروجی سرویس پخش میباشد.

نرم افزار Playout

مدیریت عکس Image Manager

سامانه مدیریت عکس که به منظور ویرایش، دسته بندی ومدیریت تصاویر مربوط به یک رخداد با محیط کاربری آسان و امکانات کاربردی در این شرکت طراحی و تولید گردیده است.با امکاناتی نظیر نمایش نمودار هیستوگرام (نمایش نسبت روشنایی وفراوانی سطوح رنگ های مختلف)، دسته بندی و جستجوی تصاویر، نمایش تصاویر در نماهای گوناگون(تصویر کوچک، کاشی، جزئیات و نوار فیلم) و پشتیبانی از استاندارهای ذخیره سازی اطلاعات تصویر (IPCT و (EXIF به صورتی کاملا سازگار با سایر قسمت های اتوماسیون آریستا مدیریت تصاویر را امکان پذیر می نماید.

نرم افزار Image Manager

مدیریت اسناد Document Manager

یکی از امکانات جدید سامانه آریستا امکان تهیه، تنظیم، هماهنگی و ویرایش مستندات منبع مانند زیرنویس و مقالات در قالب های استاندارد SRT، Wordو TXTمبباشد. تبدیل فایل های متنی، ورد و زیرنویس به یکدیگر، امکان نمایش زیرنویس بر روی ویدیو با رنگ، سایز، فونت و رنگ پس زمینه دلخواه، پشتیبانی از رمزگذاری های مختلف متنی، جستجوی متن، تعریف کلیدهای میانبر و امکان ویرایش فایل های ورد در داخل برنامه قسمتی از امکانات و ابزارهای این نرم افزار جهت مدیریت بر مستندات شبکه های آرشیوی می باشند.

نرم افزار مدیریت اسناد Document Manager

امکانات جدید سرور تولید متن (Character Generator (CG

نسخه فعلی این نرم افزار علاوه بر امکانات قبلی به عنوان یک نرم افزار Character Generator، دارای امکانات و ویژگی های جدیدی به شرح زیر شده است :

  • امکان ساخت پروفایل های متعدد به دلخواه کاربران و حفظ تنظیمات هر یک از آن ها
  • اضافه شدن ابزارهای Resizing جهت سهولت امر طراحی پروژه ها
  • امکان اضافه کردن ساعت آنالوگ به پروژه ها
  • اضافه شدن افکت های سه بعدی متنوع و جدید

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *