/ مارس 11, 2019 / بدون دیدگاه / در اخبار و مقالات

چرا سازمان شما به سامانه جامع اتوماسیون صدا و تصویر آریستا نیاز دارد?

شرکت بین المللی تهران فراژه ” در مسیر توسعه پایدار “

تولید کننده کلیه تجهیزات ضبط،پخش،تبدیل و تولید متن.ارایه دهنده راه حل های جامع اتوماسیون شبکه های تلویزیونی و آرشیوهای منابع چند رسانه ای .منابع ارزشمند چند رسانه ای خود را با سامانه جامع اتوماسیون آریستا، هوشمندانه مدیریت کنید.

چرا سازمان شما به سامانه جامع اتوماسیون صدا و تصویر آریستا نیاز دارد?

با توجه به افزایش پهنای باند و سرعت انتقال اطلاعات بر روی بستر شبکه های رایانه ای و همچنین بالا رفتن قابلیت اطمینان این شبکه ها، امروزه در اکثر شبکه های رادیو و تلویزیونی دنیا از سامانه های نرم افزاری با قابلیت اتصال و کنترل سخت افزارهای رایانه ای و غیر رایانه ای استفاده می شود.

شرکت بین المللی تهران فراژه با بیش از پانزده سال سابقه در ارائه سیستمهای مختلف در زمینه صدا و تصویر از یک طرف و همچنین با داشتن تخصص کافی در زمینهIT ، از سالها پیش اقدام به انجام تحقیق و مطالعه در زمینه دستیابی به دانش فنی لازم در ارائه سامانه های دیجیتال نمود. به خواست پروردگار هم اکنون این شرکت مفتخر است به عنوان یک شرکت ایرانی قادر به مرتفع نمودن بسیاری از نیازهای سازمان های کشور، در این زمینه باشد و روز به روز در پی توسعه و دستیابی به دانش فنی مورد نیاز، کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهد.

سامانه جامع اتوماسیون صدا و تصویر آریستا یکی از این محصولات است که حاصل چندین سال زحمات متخصصان پر تلاش ایران زمین می باشد. این سامانه که یک سامانه مدیریت منابع (Media Asset Management) است قادر خواهد بود به صورت یکپارچه کلیه عملیات مربوطه در یک شبکه تلویزیونی را برنامه ریزی و اجرا نموده و علاوه بر صرفه جویی در هزینه، نیروی انسانی و وقت، آمار دقیقی نیز از عملیات انجام شده در اختیار قرار دهد.

این سامانه ها علاوه بر کاهش هزینه های جاری و استهلاک تجهیزات و تقلیل نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین سهولت اجرای کار، قابلیتهای بسیار زیادی دیگری نیز در اختیار قرار خواهد داد. از جمله تعریف نحوه اجرای کارها و جلو گیری از انجام روشهای سلیقه ای، ارائه آمار بسیار جامع و دقیق از عملیات صورت گرفته، جلوگیری از دوباره کاری و انجام کارهای غیر مجاز توسط کاربران و بسیاری امکانات دیگر که هر کدام به نوبه خود بسیار با ارزش می باشد.

یکی از ویژگیهای بسیار با ارزش سامانه آریستا امکان تعریف چرخه های کاری مورد نظر به دلخواه میباشد. این قابلیت انحصاری باعث خواهد شد که هیچ چرخه کاری از پیش تعریف شده ای به کاربران تحمیل نگردد و بر طبق سلیقه و صلاحدید مدیران سیستم چرخه های کاری تعریف شده و مورد استفاده قرار گیرد.

سامانه جامع مدیریت منابع آریستا شامل اجزاء مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی است که جملگی توسط این شرکت طراحی و تولید شده اند و میتوانند به صورت یکپارچه و یا مستقل قابل استفاده قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *