NVIDIA Quadro vDWS

 

طراحی و محاسبه بسیاری از مسائل که توسط مهندسان و طراحان انجام میگیرد نیازمند یک سیستم پردازشی قوی می باشد. طراحی انواع پروژه های گرافیکی پیچیده، فیلم های ۳ بعدی، Rendering انواع پروژهای تصویری و حل کردن انواع محاسبات مهندسی نمونه ای از این موارد هستند.

به طور سنتی این قبیل کار ها که توسط مهندسان و طراحان و یا محققان صورت میگرفت بر روی یه سیستم فیزیکی پردازش می شد که این امر باعث تحمل چندین محدودیت می گردید:

  • ریسک از دست دادن اطلاعات بر روی دیسک محلی
  • قطع شدن مکرر و delay داشتن به دلیل latency موجود بر روی شبکه و یا editing در یک کامپیوتر ریموت شده
  • عدم دسترسی به اطلاعات در خارج از شرکت و یا طراحی در خارج از شرکت و یا بر روی موبایل

با مهاجرت کردن به سیستم های مجازی سوالی که برای مهندسان شبکه مطرح شد این بود که چطور میتوان نیاز طراحان و مهندسان محاسباتی و کاربران حرفه ای در سازمان را برای یک سیستم قدرتمند برآورده کرد.

شرکت NVIDIA با ارائه کارتهای گرافیکی Quadro vDWS  این توانمندی را به مدیران شبکه می دهد تا با استفاده از یک کارت گرافیک که بر روی یک سرور نصب می شود، نیاز چند کاربر حرفه ای را به منابع پردازشی گرافیک مرتفع سازند. که این امر با به اشتراک گذاشتن کارت گرافیک صورت می پذیرد. این اشتراک گذاری بوسیله پروفایلهایی که هرکدام ویژگی های خود از جمله رزولوشن، میزان رم، تعدا مانیتور قابل پشتیبانی و … را دارند صورت می گیرد.

به طور مثال میتوان چندین کاربر فقط با یک کارت گرافیک رزولیشن تا ۸K را داشته باشند. شرکت Nvidia با همکاری در طراحی نرم افزارهای گرافیکی و محاسباتی، کارتهای گرافیک خود را متناسب و یکپارچه با این نرم افزارها تولید کرده است تا بتواند بالاترین کارایی را ارائه کند. همچنین با استفاده از کارتهای Nvidia Grid vDWS، ماشین های مجازی شما شما قادر خواهند بود هر نوع برنامه سنگین گرافیگی را به راحتی اجرا کنید، برنامه هایی از جمله :Autodesk 3D , AutoCad , Solid Workers ,3D max ,

قابلیت های NVIDIA Quadro vDWS :

قابلیت های NVIDIA Quadro vDWS